AKO ZBALIŤ BABU ONLINE | KURZ pre MUŽOV - UMENIE ZVÁDZANIA ŽIEN na INTERNETE






Chceš radikálne zdokonaliť a prebudovať svoje praktické aj teoretické znalosti v internetovom /online/ kontakte so ženami prostredníctvom nadupaného osobného, vysoko individuálneho programu & tréningu pre mužov ?!

Potom príjmy pozvanie do nášho rozvojového a školiaceho 
1 dňového PROGRAMU & TRÉNINGU pre CHLAPOV - ONLINE HRA

Tento jedinečný program Ti počas 1 DŇA / ponúka individuálne školenie systémom ONE on ONE  
(1 lektor / 1 klient)

Dopraj si jedinečný osobný školiaci program len pre samého SEBA - neváhaj a pridaj sa k úspešným mužom na internete, ktorí získané vedomosti a praktické zručnosti pretavujú do reálnych výsledkov - s úspechom oslovujú atraktívne ženy na internetových zoznamkách, facebooku a chatoch. Úspešne získkavajú nové kontakty, ťahajú ženy na reálne stretnutia a zakončujú randenie sexom, alebo vytvorením partnerského vzťahu.

Online hra program & tréning - vďaka ktorému sa naučíš všetky prístupy a techniky z oblasti aktívneho zoznamovania a balenia žien v reálnom živote. Poznatky, ktoré Ti poskytnú vstupenku“ k tým najatraktívnejším ženám v Tvojom meste !  Tak prijme toto pozvanie a investuj do seba samého !

Máš takpovediac všetko - dobrý job, auto, peniaze, bývanie ...ale pre Tvoje dokonalé šťastie Ti po Tvojom boku chýba tá pravá ŽENA ?!  Zmeň to - raz a pre vždy ! Už nikdy nemusíš byť SÁM.

Naši absolventi "ONLINE HRY" programu & tréningu pre mužov nám  po absolvovaní programu napísali a povedali :
  • „...vrelá vďaka. Neskutočná zábava a zároveň poučenie. Môj život od absolvovania kurzu nabral nový smer. Presne ako ste mi povedali na začiatku ...už nikdy nebude nič tak ako predtým. Nesmierne si to teraz v sociálnom kontakte so ženami a dievčatami užívam...“   Daniel, 26 r.
  • Wow, toto som naozaj nečakal. Skvelý deň, ktorý som spoločne s trénerom strávil bol pre mna ohromne podnetný. Naučil som sa veci, po ktorých som pátral celý život. Bohužial nikde ma ich nenaučili. Až vďaka tej intenzívnej a individuálnej práci na sebe samom .-)     Bohdan, 24 r.
  • Poriadna, skúsenosť ...zábava a zážitok ..od absolvovania kurzu mám kopec nových známostí a plno dievčat z internetového prostredia. Za posledné obdobie som získa tolko nových kontaktov, čo sa mi nepodarilo za posledné 2 roky. Super vďaka... Odporúčam všetkým chlapom, ktorí balia a zvádzajú na internete !      Peter, 33 r.
  • Dlhú dobu som hľadal návody a postupy k tomu, ako byť v kontakte so ženami na internete úspešný. Učil som sa na vlastných chybách, ale ...neprinášalo mi to to, čo som od toľkého úsilia a času /ktorý som do toho investoval/ očakával... . Absolvovanie "One on One" kurzu zameraného na zoznamovanie sa cez internet mi prinieslo fantastické výsledky ....   Juraj, 22 r.


To je len pár pozitívnych feedbackov od našich absolventov – s ktorými sme tento jedinečný projekt absolvovali.  Treba však dodať, že nie je pre každého .-)  Je cielený na tú časť mužov, ktorí chcú vystúpiť z vlastného tieňa. Ktorí cítia, že v živote chcú získať oveľa viac ako doposiaľ. Je pre mužov, ktorí sú pripravení na zmenu.
Ak sa na to cítiš - poď do toho. Zabudni na všetko, čo si sa doposiaľ v oblasti internetového zoznamovania naučil. Odhodíš totiž s nami nánosy“ online bariér a vnikneš do tajov nepoznaného dobrodružstva. Ako by sa Ti páčilo, naučiť sa osloviť a zbaliť akúkoľvek ženu či dievča na nete ?  Získať od nej osobný kontakt, vyjsť si s ňou na reálne rande a ...dostať ju s úspechom do postele ...alebo do partnerského vzťahu ? .-)  Presne to sa totiž s nami v tomto individuálnom kurze naučíš ! 

    

  • Kedy:  individuálne /termín kurzu prispôsobíme podľa Tvojich potrieb/
  • Kde:  Slovenská a Česká republika
  • Ako:  Osobný tréning & Skype poradenstvo & Email konzultácie
  • Program:  Praktické nácviky - Prednášky od najlepších slovenských zvodcov - Krok po kroku k úspechu pri online zvádzaní a zoznamovaní sa so ženami - Sprístupnenie jedinečného programu prostredníctvom ktorého budeš zvádzať ženy na internete s veľkým úspechom - Randenie, komunikácia, zvádzanie, flirt a a balenie žien na rôznych online platformách - OnlinetTéning pre zvýšenie sebavedomia a príliv energie - OnlineGame - hra zvádzaia a balenia žien na internete  ...  oveľa oveľa viac 

Zaujalo ? .-) Áno, máte sa skutočne na čo naozaj tešiť. Bude to náročné, ale táto jednodňovka sa vám pozitívne  vryje do pamäti. Nielen to - absolvujete a nasajete tak kompletné know-how vďaka ktorému dokážete baliť a získavať si ženy s veľkými úspechmi. Akozbalit babu online sa stane pre Vás skutočnou hrou. Množstvo nových skúseností a praktických zručností, ktoré Vám prinesú tak dlho očakávané a vytúžené ovocie !

  • Množstvo nových kontaktov na ženy a dievčatá
  • Zručnosti sociálnej dynamiky - umenie zvádzania v prostredí internetových zoznamiek
  • Množstvo ďalšieho materiálu po skončení kurzu na samoštúdium - knihy, filmy, návody  
  • VIP poradenskú podporu po skončení kurzu + BONUS /nechajte sa prekvapiť .-)